Domov > Znanost in tehnologija > Spletno oglaševanje preseglo tiskano

Spletno oglaševanje preseglo tiskano

Podjetje eMarketer je objavila rezultate, po katerih se pričakuje, da bo spletno oglaševanje v Združenih državah Amerike letos preseglo skupne prihodke od oglaševanja v tradicionalnih tiskanih medijih.


Ocenjuje se, da se je prihodek spletnega oglaševanja v letošnjem letu povečal za 14% in sicer na 25,8 milijarde dolarjev, hkrati pa je oglaševanje v tiskanih publikacijah padlo za 8% na 22,8 milijarde dolarjev.

beri več…

PrieMarketerju navajajo tudi, da se bodo skupni prihodki od oglaševanja novičarskih založnikov v ZDA, tiskanih in spletnih publikacij, povzpeli na 25,7 milijarde dolarjev.
Podobni rezultati so bili objavljeni tudi v okviru organizacije Newspaper Association of America, kateri kažejo, da so se prihodki od oglaševanja v vseh drugih medijih v letu 2010 ustalili, medtem ko prihodki v tiskanih medijih še naprej upadajo.

Vir : Racunalniske-novice.com

Slika : Racunalniske-novice.com

Objavil : administrator

LINK

  1. Zaenkrat še ni komentarjev.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: