Domov > Novice, Šport > Haris Vukčič – Selitev ga ne zanima

Haris Vukčič – Selitev ga ne zanima

Slovenski reprezentančni nogometaš Haris Vučkič je za lokalni časnik iz Newcastla spregovoril tudi o svoji prihodnosti. Z govoricami o tem, da se zanj zanimajo številni velikani, se ne obremenjuje.


Otoški mediji znova poročajo o tem, da se za izjemno nadarjenega slovenskega nogometaša Harisa Vučkiča zanima nemalo znanih klubov, toda nekdanji član Domžal pravi, da se z vsem tem ne obremenjuje kaj prida, pač pa ga zanima predvsem to, kako se bo kar najbolj dokazal v dresu svojega kluba.

beri več…

Vučkič bo nocoj verjetno zaigral v prvi enajsterici Newcastle Uniteda na pokalni tekmi proti Arsenalu, če bi se izkazal tudi protiTopničarjem, pa bi se zanj verjetno ogrel še kdo, ne samo Real iz Madrida,Manchester UnitedAC Milan in Chelsea, ki menda opazujejo 18-letneganapadalnega vezista.

Dokler o tem nisem prebral v časopisih, nisem kaj prida vedel o zanimanju AC Milana in Reala,” na govorice o svoji prihodnosti odgovarja reprezentant Slovenije in nadaljuje: “Ko si mlad in garaš na treningih, je lepo slišati, da se zate zanimajo takšni klubi, saj to med drugim pove tudi to, da stvari počneš na pravi način. Toda to me ne bo spravilo s tira, glede svoje prihodnost razmišljam zgolj o Newcastle Unitedu. Ta klub je najboljši zame. Vse je OK, pogoji za trening so najboljši, za nameček se vsi do mene obnašajo zares enkratno. Zato bi rad tukaj ostal še zelo dolgo.

Z velikani je najslajše
V nadaljevanju pogovora je mladenič s štadiona St James’ Park priznal tudi to, da bi rad pustil svoj vtis na današnjem obračunu z Arsenalom. “Veselim se dejstva, da Londončani prihajajo na naš štadion. Trdo sem garal, da bi bil opažen in se prebil v trenerjeve taktične zamisli. Upam, da bom v moštvu, če bom tudi zaigral, pa bodite prepričani, da bom dal zares vse od sebe. Sicer pa se tako ali tako vedno trudim po najboljših močeh, ne glede na to, kdo je nasprotnik, ne glede na to, ali igram za rezerve ali za člansko ekipo,” pravi slovenski najstnik, ki se sicer zaveda, da Srake čaka vse prej kot preprosta naloga: “Celo rezervno moštvo Arsenala je zelo močno, kaj šele glavne zvezde. Toda takšne tekme, ko se meriš z najboljšimi, recimo Arsenalom, Manchester Unitedom ali Chelseajem, so najslajše. Vsakič komaj čakam na njih! Če bom torej dobil priložnost, se bom zares potrudil in trenerju pokazal, česa sem zmožen. A se seveda zavedam, da sem še mlad in moram čakati na svojo priložnost. So pa vsekakor moje sanje zaigrati v Premier League, zato se zares želim dokazati.

Vučkič je v prejšnjem krogu angleškega League Cup svojemu klubu pomagal do odmevne zmage na štadionu Stamford Bridge Londonu, s svojo predstavo je tedaj prepričal tudi selektorja Matjaža Keka. “To je bila zares dobra izkušnja, igrati na takšnem štadionu in proti enemu največjih klubov v Angliji ter seveda zmagati. Predvsem mladi nogometaši Newcastle Uniteda še kako upamo, da bomo še nekaj časa ostali v tekmovanju. Zaradi tega tudi želimo slaviti proti Arsenalu. Toda ne bo lahko, po mojem mnenju Topničarji igrajo najboljši nogomet v državi. Zato bomo morali še kako garati, da jih bomo zaustavili,” se zaveda leta 1992 rojeni nogometaš in nadaljuje: “Ko sem bil še zelo mlad in sem živel še v Sloveniji, sem užival ob gledanju tekem Arsenala. In tudi Manchester Uniteda, še zlasti, ko je za slednjega igral Cristiano Ronaldo. Slednji sicer ni bil eden od mojih vzornikov, mi je pa všeč njegov slog. Zares je vrhunski nogometaš. Všeč mi je tudi Steven Gerrard, ki je pravi vodja Liverpoola. Igram na podobni poziciji kot on in zares je moj najljubši nogometaš.

Prvi avtogrami
Povsem za konec pogovora za lokalni časnik Chronicle je Vučkič priznal tudi to, da ga počasi, a vztrajno ljudje prepoznavajo tudi na ulicah mesta, v katerem si je ustvaril svoj drugi dom. “Rad grem v center mesta, nasploh pa so prebivalci Newcastla naravnost nori na nogomet. Ko grem v mesto, me včasih kdo prepozna, včasih me kdo prosi tudi za avtogram. Tukajšnji ljudje so mi zares všeč, zato upam, da mi bo šlo še naprej dobro od nog – zaradi mojega kluba in tudi naših navijačev,” je še pripomnil 190 centimetrov visoki mladenič, brez dvoma eden najbolj nadarjenih nogometašev, ki smo jih kdajkoli proizvedli v deželici na sončni strani Alp.

Haris Vučkič

 

Vir : Nogomania.com

Slike : Getty Images

Objavil : administrator

LINK

 

  1. Zaenkrat še ni komentarjev.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

