Domov > Šport > O Hullu je slišal veliko lepega.

O Hullu je slišal veliko lepega.

Robert Koren je prvič po podpisu za Hull City spregovoril za javnost. Kapetan Slovenije priznava, da začetek minuli konec tedna ni bil prijeten, a upa, da bo v nadaljevanju bolje.

Beri več…

Odkar je končal svojo zgodbo pri West Bromwich Albionu, Robert Koren ni veliko govoril o klubskem nogometu. Nov klub je iskal dolgo časa, minuli petek pa ga je končno našel, in sicer je podpisal dveletno pogodbo z možnostjo podaljšanja za še eno leto s Hull Cityjem. Padel je tudi “silenzio stampa”, kajti Koren je o izzivih, ki jih prinaša njegova selitev v novo sredino, spregovoril za uradno spletno stran Hull Cityja.


O Hullu sem slišal veliko lepega, tako o samem klubu kot tudi o navijačih. Moji soigralci pri West Bromwichu so mi veliko povedali tudi o trenerjih (Nigel Pearson in Craig Shakespeare sta pred časom delovala pri West Bromwich albionu, op.p.). Hull City je dober klub, velik klub in ko so me poklicali, je bilo to zame dovolj dobro. Vesel sem, da je posel uspel in da sem danes tu. Vse je v najlepšem redu, ker pa sem v Angliji že tri leta in pol, zame to ni pravzaprav nič novega. Vsi so prijazni do mene in mi pomagajo pri vseh stvareh. Počutim se dobro in se osredotočam na svojo igro,” je dejal Koren, ki je za svoj novi klub že debitiral.

Če bo začel, je odvisno od trenerja

Zgodilo se je že dan po njegovem prihodu v klub, v soboto, ko je Hull City igral prvo prvenstveno tekmo v sezoni in visoko izgubil proti Millwallu. Koren se svojega debija zato ne spominja najraje: “Minuli vikend je bilo zelo težko. Vsi vemo, kako je igrati proti Millwallu v gosteh, to preprosto ni bil naš dan. A do konca sezone je še 44 tekem. Pogovorili smo se, zdaj pa se bomo potrudili napake odpraviti. Sam se na treningih trudim po najboljših močeh, kmalu bomo videli, kako mi bo šlo. Od trenerja je odvisno, če bom naslednjo tekmo začel, vsekakor pa se že veselim sobote.”

Hull City bo v soboto igral prvo domačo prvenstveno tekmo v letošnji sezoni, na stadionu KC bo gostoval Watford.

Vir: www. Nogomania.com

Kategorije:Šport Tags: , ,
  1. Zaenkrat še ni komentarjev.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

