Domov > Novice, Zanimive povezave > Alergična na vadbo

Alergična na vadbo

Vsi od nas se kdaj pošalimo, da smo alergični na vadbo, vendar pa to za Ruth Holroyd ni šala, saj je v resnici alergična nanjo. Tek ali pa vadba na napravah jo namreč lahko ubije.

37-letna Ruth je prvi napad doživela, ko se je odpravila na sprehod.

beri več…

Sprehajala sem se po mestu in kar naenkrat se mi je začelo vrteti. Opazila sem, da so me ljudje začeli začudeno gledati in sem si mislila, kako nesramni so. Počutila sem se vse bolj slabo in imela sem vse manj sape. Takrat sem spoznala, da imam alergično reakcijo.” Ko je prišla domov, se je najprej pogledala v ogledalo in osupla ob pogledu na svojo podobo. ”Sploh se nisem prepoznala, imela sem popolnoma otečen in rdeč obraz z modrimi lisami.” Takoj je odhitela do telefona in poklicala rešilca. Ker je imela popolnoma otečen tudi jezik, je komaj spregovorila nekaj besed, vendar pa jo operator na drugi strani ni razumel. K sreči je uganil, da ima alergično reakcijo in je izsledil njeno številko.

Vir : 24ur.com

Slika : iStockphoto

Objavil : administrator

LINK

  1. Zaenkrat še ni komentarjev.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

